مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-02اقتصادي

فارس من| حفر چاه جدید برای تأمین آب شرب شهر کیان/ چاه جدید به زودی وارد مدار می شود


معاون آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: با حفر چاه جدید و وارد شدن آن به مدار، مشکل آب شهر کیان برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عده ای از ساکنان شهر کیان با ثبت سوژه  از این رسانه خواسته اند تا پیگیر این موضوع شود.

شهر کیان در فاصله چهار کیلومتری از توابع شهرکرد قرار دارد و با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه است.

معاون آبفا چهارمحال و بختیاری درباره این موضوع به خبرنگار فارس گفت: با حفر چاه جدید وارد شدن آن به مدار، مشکل آب شهر کیان برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرکیان از مردادماه به دلیل  افزایش مصرف، خشکسالی، خشک شدن و کاهش دبی چاه ها شهر کیان با کمبود آب شرب مواجه شد.

محمودی افزود: در همان زمان اقدام به حفر چاه جدید با آب دهی 20 لیتر بر ثانیه کردیم اما چاه های قبلی به دلیل کمبود بارش ها و خشکسالی خشک و یا کم آب شد.

وی اضافه کرد: کشاورزان منطقه مانع ایجاد حفر چاه جدید در اطراف شهر شدند و مشکلات اجتماعی ایجاد کردند و ما مجبور شدیم در محلی دیگر چاه حفر کنیم.

یک چاه جدید هم در سال آینده وارد مدار خواهد شد معاون آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چاه جدید امروز وارد مدار خواهد شد، گفت: به دلیل اینکه چاه جدید به طور کامل در سنگ حفر شده است زمان اتمام آن طولانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حفر چاه جدید برای تأمین آب شرب شهر کیان/ چاه جدید به زودی وارد مدار می شود

فارس من| حفر چاه جدید برای تأمین آب شرب شهر کیان/ چاه جدید به زودی وارد مدار می شود